Sunday, 29 November 2009

NEW BORN & TABAHNYA SEORG ISTERI

Alhamdullilah ku panjatkan syukur kpd Allah krn isteriku telah selamat melahirkn puteri kami yg ke3 pd 25/11/2009(8Zulhijjah1430H) @2.36am = 2.99kg. Wpon kali ini agak berat tanggungnnya tetapi isteriku seorg yg tabah dlm menghadapinya. Moga Allah s.w.t memberikn ganjaran yg setimpal buat isteriku Siti Noor Nazariah... I luv U
Malu jugak aku pada isteriku krn ape yg ditanggong olehnya terlalu berat utk aku hadapi wpon segagah2 pria... Org perempuan mmg terlalu tabah & unik ... Itulah fitrahnya....

Tuesday, 24 November 2009

MENGHITUNG HARI & DETIK

Ehmmm... isteriku dlm sarat menunggu detik utk bersalin anak kami yg ke3. Sakit nye.. maaf aku tak bisa nk menolong. Tidor mlmnye terganggu oleh kesakitan itu. Sesekali aku terjaga pabila terdengar bunyi die mengerang menahan sakit. Allah huakbar... moga2 isteriku selamat melahirkn zuriat ke3 ini dgn baik. Kau permudahkan lah Ya Allah. Amin

Sunday, 1 November 2009

REUNION~ BERAYA D UMAH ZARINA

Maizan ajak g umah Zalina 4 gathering... hekk..hekk.. Kelakao je bunyi coz xreti nk reunion2 nie sebenarnye. Tapi dlm kul 6.30pm sampai jugak aku akhirnye.... Ehmmmm... ade beberape yg aku dah xcam tp ok lah friendly tu still ade.... Ahakkkkkssssss
Aku lihat wifeku elok je mkn... sedap kot atau terlalu lapar coz ktorg xmakan since 11am td... Ape2 pon smuenye berjln dgn elok...... anak2 ku mcm biasa susah nk bg mkn terutama kt umah org.... ok kot????