Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 22 September 2009

SALAM AIDILFITRI

Syukor alhamdullilah... ari ke3 d ambang syawal.... Selesai jugek urusan ke Rembau semlm... Walaupon seluroh urat sarafku tu maseh lg terase sakit2 nye ttp aku berpuas hati.
.. Kesian kt wife krn berbadan due tp msh sempat berhibur utk H Raye.. Dja plak tibe2 d serang cirit-birit, entah ape yg die tersilap jamah semlm tu... tp tetap ucap alhamdullilah kpd-Nye krn 1 ari sblm tu die terkene demam panas... aduhhh... risau d buatnye... silap2 kami beraye dlm hospital thn ini fikirku sorg diri.... syukur. Wafa msh dgn ragamnye yg suke merengek nak d manja oleh mamanye...ehmmm jealous aku... hekkksss, tp itu kan mmg perangai anak2 kecil nk dpt adek baru kan?
Kami sekeluarga gembira... aku pon gembira tp aku lihat jugek mak & ayah aku pon dh uzur sikit.. lebih 60 thn mereka. Aku doakn mereka berdua sihat2 la hendaknye... Amin
Ohhyea... mlm td aku g hotspring Selayang.... best gak, lame xpegi tempat tu sejak diorg dah develop utk cantikkn tempat tu... Hangat!!!!!!

No comments: