Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 23 February 2010

MANA BONUS KU !!!


Cont...
Mainan org2 atas...
Terasa sungguh pabila sesetengah officer tlh d berikn bonus smlm 22/2/10 pd ari gaji kami tp tidak aku. Ape ke nama company camni,, apatah lagi sebuah bank yg agak d kenali d M'sia. Mrk berikn bonus dan increament mengikut citarasa anak tekak mrk. Rasa nk bg bulan Dec die bg kt org A, rasa nk bg bulan Mac kt org B die bg, rasa nk bg bulan June kt org C die bg.... ape tu !!!!! takde standand... pekerje tertunggu2 time mrk. Ade korg tahu?/? korg tak amik tahu hal kami kan???!!!!
Kebykkn officer frust pabile tak dpt bonus dan increament pd tahun lepas .. ade korg peduli??? Padahal kami berkerje bersama2 samada operation, Hire purchase, Housing loan, Account dll utk naikkn company ini. Terase menyesal krn aku memilih bank ini dulu.... Bile isu ini d tanye kpd korg..ape jwp korg.. officer akan dberi secara berperingkat2.... bodohnye jawapan tuuuuuu!!!!!!!
Aku tahu yg ikan2 besar dh kenyang kt atas tu... mane nk nampak ikan bilis cam kami ni kan??... Takpe2 korg sekat rezeki kami,, moga2 korg mendpt balasan dr Allah s.w.t nnt... Amin. Camne dgn aku??? Relex.. jgn pening2 kapla pikir hal ni coz aku yakin bhw rezeki itu dtg drpd Allah yg menjadikn kite smue.
Sekalong tahniah buat Tan Sri Azman coz d iktiraf sbg org kaya #11 dlm M'sia. Hasil putar belit org2 d bwh ko yg kaki bodek tu. TAHNIAH...!!!!!

No comments: