Daisypath Anniversary tickers

Sunday 16 January 2011

SINKI PECAH

8/JAN/2011
Aku baru jer selesai mandi .... lalu turun ke tingkat bawah utk on notebook lenovo kesayangan hasil besday present drpd my wife. Seperti biasa aku akan buka Facebook dahulu utk melihat apa2 crite dr geng2 aku. Sambil itu aku suruh puteri2 mandi ... ehmmmmm liatnye nk suruh mandi bersiram. Akhirnye, slps d pujuk + kene marah skt mrk mengalah tp dgn syarat mandi kt tingkat atas.... ok jawabku ringkas sambil komen FB.


Selang beberapa minit .. tgh aku syok2 melihat blog tiba2 terbunyi satu bende besar jatuh dr tgkt atas. Pa lagi kelam kabut aku naik ke atas. Masa tu dua2 anak aku dh pucat semcm. Grrrrrrrrrrrrrrrr..... marah tul aku tika itu .. mataku menjeling ke arah satu lagi ....argggggg!!!! sinki aku roboh pecah .... camno bole jd aku pon tak tau... tp aku puas lecturer anak2 aku tu siap babap tangan depa... ayah korg klu dh jd green mcm ni laaaa ...

Balik jer my wife drpd deliver cup cakes, aku cer lah sikit hal sinki tu. Wife aku tak marah hanye senyum sinis jer kt anak2 die tu yg nakal manja sikit. Maka, pd ari cuti ini yg sepatutnye ari rehatku.... aku korbankn jiwa & raga utk baiki bilik air umah aku............. TAPI hasilnye agak memuaskn stlh sekian lama aku tdk buat keje kontrak ini...beres dlm 4jam.. he3x... tenkiu wat cikgu zainal yg mengajar aku subjek perusahaan dulu2 time high skool.
Walaupon keje ini selesai... tp menyesal dlm atiku krn memarahi mrk yg tak sengaja melakuknnye.... ialah namanyekn budak2..



No comments: